فرماندار شهرستان ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشست خبری با اصحاب رسانه البرز ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و عملکرد مدیران، فعالیت های یک ساله خود به عنوان فرماندار این شهر را تشریخ و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش روستانیوز، محمد رضا البرزی با بیان اینکه از بدو شروع فعالیت به‌ عنوان‌ فرماندار ساوجبلاغ بیشتر تمرکز خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام گذاشته ام و توانسته ایم عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم ،گفت: سرلوحه اقدامات ما در حوزه فعالیت های عمرانی و اقتصادی بوده است.


وی با اشاره به اینکه قرارداد احداث بیمارستان 150 تخت خوابی تامین اجتماعی در قالب یک تفاهم نامه با شهرداری هشتگرد و اداره کل تامین اجتماعی استان منعقد شده است، به احداث کمربندی برغان برای حل گره ترافیکی این مسیر اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این کمربندی گره ترافیکی موجود باز و مشکلات تردد شهروندان بخصوص در ایام تعطیل مرتفع می شود.


البرزی به دیگر اقدامات انجام شده در دوران مدیریت یکساله خود به عنوان فرماندار ساوجبلاع اشاره کرد و گفت: احداث سالن بزرگ ورزشی روستای خور ، چهاربانده کردن محور کردان به اتوبان ، پل روگذر امام زاده جعفر که در هفت سال گذشته ۴٠ درصد پیشرفت داشته و به تاخیر افتاده است که در این مدت با دعوت چندین باره از مدیرعامل راه آهن تهران پیگیر این پروژه بودیم و تاکنون هم توفیق چندانی به دست نیامده است.


فرماندارساوجبلاغ با بیان اینکه در فرمانداری ساوجبلاغ با تلاش و کوشش ما به دنبال افزایش رضایتمندی مردم هستیم و از همین رو تمام کاستی ها را می پذیریم،ادامه داد: هر جا کمی و کاستی باشد ما باید پاسخگو باشیم و چنانچه کار خوب و سازنده ای در شهر انجام شود نتیجه تعامل و عملکرد خوب مدیران و همراهی مردم عزیز است.


البرزی سپس به موضوع گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت:بر اساس آمار موجود ماهیانه ۵ میلیون لیتر حواله گازوییل در شهرستان توزیع میشد که بخشی از این گازوئیل در خارج از چرخه در بازار سیاه توزیع می شد اما با اجرای گازکشی به صنایع تولیدی در مصرف ٢ میلیون لیتر گازوییل صرفه جویی شد که دولت روزانه از پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان یارانه معاف شد و از همین محل نیز روزانه ٢ میلیارد تومان ارز آوری خواهد داشت.


وی از افتتاح دومین درمانگاه شبانه روزی با تجهیزات در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت سوم خرداد امسال شاهد این اقدام خواهیم بود که دومین درمانگاه شبانه روزی در کمتر از یکسال افتتاح خواهد شد.


فرماندار ساوجبلاغ به مدیران کم کار نیز اولتیماتوم داده و خاطرنشان کرد:هر مدیری که در حوزه کاری خود کم کاری یا اهمال نموده و یا در جذب اعتبارات شهرستانی کوتاهی کند بدون هیچ اغماضی از کار برکنار خواهد شد چراکه الان دوران باید و نباید ها گذشته و باید با مدیریت جهادی عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =