کد خبر: 40146
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
البرز

هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاهان باغبانی، صنایع دستی ایرانی و سوغات محلی به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی غرب استان البرز امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش روستانیوز، شهردار هشتگرد در حاشیه افتتاح نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی، صنایع دستی و سوغات محلی در جمع خبرنگاران گفت : این نمایشگاه به منظور آموزش و آشنایی شهروندان با انواع گیاهان مناسب آپارتمان و برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و فعالان در عرصه گل و گیاه و صنایع دستی گشایش یافته است.


پیام رئیسی افزود:این نمایشگاه در ۱۵۰ غرفه شامل انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه ای، نهال میوه، نشاء صیفی‌جات، تراریوم، بونسای و همچنین صنایع دستی از جمله گلیم، جاجیم، چرم دست دوز، چوب و سفال، قلم زنی، معرق، ظروف مسی، کاشی تزئینی و بافتنی از استانهای البرز، مازندران، گیلان، قزوین، زنجان، اردبیل و برخی مناطق دیگر کشور برپا شده است.


وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی گل و گیاه شهر هشتگرد در راستای رشد تولید و حمایت از مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک و عرضه مستقیم تولیدات برگزار و واگذاری کلیه غرفه‌ها مانند دوره‌های گذشته، رایگان انجام شده است.


رئیس اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد و دبیر برگزاری نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی غرب استان البرز، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد برگزار شده است.


حامد آلیانی افزود: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های شاد و متنوعی از جمله کاروان شادی ، موسیقی اقوام ، جنگ شادی کودک و نوجوان و کارگاههای آموزشی در خصوص پرورش گل و گیاه، اجرا می‌شود.


وی اظهار کرد: این نمایشگاه ۱۸ الی ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰صبح الی۲۰ شب دراستان البرز، شهرهشتگرد، بوستان بانوان (پروین اعتصامی) واقع در بلوار کارگرجهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه و صنایع دستی در شهر هشتگرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =