کد خبر: 40145
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
کم آبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در سفر به شهرستان فهرج با اشاره به جهاد آبرسانی و انعقاد قرار داد با ستاد محرومیت زدایی سپاه پاسداران کشور برای آبرسانی به روستاها و رفع تنش آبی در روستاها گفت : برای رفع تنش آبی ۶۶۹ روستا در استان کرمان هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که از این سهم ، ۱۳۴ روستا در فهرج است .

به گزارش روستانیوز، علیرضا عبدیان در جلسه بررسی مشکل تنش آبی روستاهای شهرستان فهرج افزود : قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ثارالله معین اجرای طرح در این شهرستان فهرج معرفی شده و مشکلات شهرستان که در زمینه نقشه بوده در جلسات استانی مطرح و قرار شد بصورت ویژه رسیدگی شود.

وی از اعزام گروههای مطالعاتی برای پیگیری نقشه های فهرج در زمینه آبرسانی خبر داد وافزود: با هماهنگی و همکاری مسئولان محلی مشکل نقشه تا حدودی حل شده است . مدیر عامل شرکت آبفای استان ابراز امیدواری کرد: با همکاری سپاه طرحهایی که پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد دارند ، با تجهیز چاه و وصل خطوط انتقال در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید عبدیان در باره دستگاه تصفیه آب که مدتها در فهرج بدون استفاده بوده گفت: این دستگاه تصفیه خانه ارتقا کیفی آب، برای ارتقا کیفی آب و حذف فلزات سنگین آب است و تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد . بگفته

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان: در سفر به فهرج در زمینه راه اندازی خط انتقال برق در روستای دهنو اسماعیل آباد ، لوله برای آسفالت برای شهر فهرج وبرخی روستاها در بخش نگین کویر اقدام خواهد شد. وی همچنین در زمینه وضعیت کار جوان فداکار فهرجی که برای جلوگیری از هدر رفت آب پارسال در سرمای سوزان کویر به دل آب زده بود گفت : کارهای استخدام این جوان فهرج درحال انجام است و تامین اعتبار برای تخصیص بیل مکانیکی برای آبفای فهرج انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =