هداوند

فرمانده فراجای استان البرز گفت : طی سه روزاجرای طرح صاعقه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، علاوه بر کشف حدود ۵۲۹ کیلو انواع مواد مخدر، ۵۱۶ توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش روستانیوز، سردار حمید هداوند در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از جمله آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر است ،افزود: بیشترین جرم و جنایت جامعه در حوزه مواد مخدر صورت می‌گیرد بنابراین با هدف کاهش این نوع از آسیب اجتماعی که اغلب نسل جوان را در بسیاری از خانواده ها درگیر کرده است، پلیس با سوداگران مرگ مبارزه می‌کند تا بدینوسیله از نابودی کانون خانواده ها جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه آنچه در این ارتباط وظیفه نیروی انتظامی استان البرز است به خوبی و با اقتدار دنبال می‌شود با این امید که این مبارزه باعث ریشه کنی مواد مخدر شود،به نمایشگاه کشفیات پلیس اشاره کرد و گفت: طی این سه روز که طرح صاعقه اجرا شد حدود ۵۲۹ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.
سردارهداوند با اشاره به اینکه میانگین سنی بازداشت شدگان بین ۱۸ تا ۴۵ سال است، افزود: در این طرح ۲۱۶ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر شدند و ۳۰۰ معتاد متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد اعزام خواهند شد. ضمن اینکه در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف و ۹۸۵ نفر توزیع کننده و قاچاقچی به اضافه هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و ۱۰ باند خلافکار متلاشی شد.
فرمانده افراجای استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار ۲۵ کلانتری در شهر کرج، تمام کلانتری ها علاوه بر خدمت روزانه که تا ساعت ۲۲ هر شب به صورت مستمر ادامه دارد، از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح نیز واحدهای گشت نیروی انتظامی اضافه شدند لذا طی دو ماه گذشته به منظور جلوگیری از سرقت و آسیب های اجتماعی، عملکرد خوبی داشتیم که ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =