کد خبر: 40126
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
فرخ آباد

فرماندار فردیس روستای فرخ‌آباد را یکی از روستاهای توسعه یافته در استان عنوان کرد و گفت: پیگیری‌های مسئولان این روستا موجب این امر شده است.

به گزارش روستانیوز، خداداد کاشفی ظهر یکشنبه با حضور در صحن شورای اسلامی روستای فرخ آباد اظهار کرد: وحدت و همدلی در این مجموعه مشهود است، این امر به موفقیت و پیشرفت مجموعه کمک شایانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: رمز موفقیت در هر کاری وحدت و همدلی است که این تعامل در روستای فرخ آباد به خوبی قابل مشاهده است، امیدواریم این روند تداوم یپدا کند.

فرماندار فردیس روستای فرخ آباد را یکی از روستاهای توسعه یافته در استان عنوان کرد و افزود: پیگیری‌ها و مصمم بودن شما در رفع مشکلات قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی شما مردم است و باید حافظ آن باشید، تصریح کرد: مشکلاتی که در بخش، شهرستان و استان قابل حل است تأخیر در انجام آن پذیرفتنی نیست.

پس از صحبت‌های فرماندار محمد کلهر بخشدار مشکین دشت گزارشی از فعالیت‌های خود در حوزه‌ی روستای فرخ آباد ارائه کرد.

فرخ آباد بالاترین بودجه روستا در البرز را دارد

در ادامه این جلسه حمیدرضا عبدالله‌پور معاون برنامه‌ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرماندار فردیس اذعان داشت: بودجه سال گذشته روستای فرخ آباد صد درصد محقق شده است.

وی بیان کرد: فرخ آباد بالاترین بودجه روستا در استان را دارد که این نشان دهنده ی پویایی اعضای شورا است.

معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرماندار فردیس تصریح کرد: روستای فرخ آباد پتانسیل تبدیل شدن به شهر را دارد و نسبت به روستاهای دیگر امکانات خوبی دارد.

نگهبان محله در فرخ‌آباد تشکیل شود

محمد کاظم رباطی رئیس شورای اسلامی روستای فرخ آباد در ادامه جلسه به برخی از مشکلات اشاره کرد و گفت: عدم به روز بودن طرح هادی یکی از مشکلات ما است، پیش از شهرستان شدن فردیس، فرخ آباد جز شهرداری منطقه ۳ کرج بود.

وی با اذعان بر اینکه در گذشته بسیاری مردم و مسئولان فرخ آباد را نمی‌شناختند، تصریح کرد: از عملکرد و حمایت فرماندار راضی هستیم و تشکر می‌کنیم.

عضو شورای روستای فرخ آباد افزود: شبانه روزی کردن درمانگاه وعده‌ای بود که فرماندار داد و محقق شد.

وی آسفالت راه روستایی دیگر وعده‌ی فرماندار بود که به اذعان رباطی محقق و انجام شده است.

رباطی در پایان متذکر شد: یکی از درخواست‌های اعضای شورا تشکیل نگهبان محله است که از فرماندار می‌خواهیم تا با این طرح موافقت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =