کد خبر: 40123
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
قیطانی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: یک هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های مختلف به حساب دهیاری های استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ تزریق شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علی قیطانی ظهر یکشنبه در نشست با دهیاران استان اردبیل اظهار کرد: یک هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های مختلف به حساب دهیاری‌های استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ تزریق شد.

وی افزود: این اعتبارات از موضوع ماده‌های ۳۹، ۴۰ و ۴۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده ۵۸ قانون الحاق برای عمران و آبادانی و امورات جاری ۹۰۳ روستای دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه به منظور اجرای مناسب طرح‌های روستایی متناسب با جمعیت شهرستان‌ها نیازمند افزایش توجه دهیاران به مشکلات موجود و تلاش برای رفع آن هستیم، گفت: دهیاران باید اعتبارات تزریق شده را در چهارچوب آئین نامه مالی دهیاری‌ها، بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ و بودجه مصوب با رعایت ضوابط و مقررات قانونی هزینه کنند.

قیطانی دهیاران را رابطین بین دولت و مردم دانست و افزود: باید پتانسیل و قابلیت روستاهای مختلف را شناخته و بر اساس آن نسبت به جذب سرمایه گذاران اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تعامل بین دهیاران، فرمانداران، بخشداران و مسئولان رده بالای دستگاه‌های مختلف اجرایی برای شناسایی و رفع نیازهای موجود در روستاها ضروری بوده و به هر اندازه این همکاری‌ها توسعه یابد، پیشرفت همه جانبه روستاها نیز امکان پذیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =