کد خبر: 40121
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان البرز

در مراسمی که با حضور دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر ولی پوری معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز، دکتر فروغی مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی، دانشگاهیان، جامعه پزشکی و ورزشکاران و اصحاب رسانه برگزار شد، کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان البرز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روستانیوز، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز در این مراسم با تقدیر از حمایت های رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره حامی هیات های استانی بوده و از پتانسیل های کشوری در جهت حمایت و پشتیبانی از هیات های ورزشی استانی و خدمات به استان ها بهره برده است و هدایت دکتر نوروزی در راس این فدراسیون برای ورزشکاران موهبتی بزرگ است.

افتتاح کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان البرز

دکتر سلمان آذرسینا با اشاره به افتتاح کلینیک پزشکی ورزشی در کمتر از ۶ ماه در جهت رفاه حال ورزشکاران و جامعه ورزشی استان افزود: آنچه در روز مجمع انتخاباتی هیات عنوان نمودم حمایت بی وقفه به ورزشکاران آسیب دیده، آموزش اصولی و کاربردی و خدمات در شان جامعه ورزش بود که خرسندم امروز با حضور جمع گرم و صمیمی حامیان ورزش و سلامت ورزشکاران محقق خواهد شد و این امر با حمایت فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان، دانشگاه علوم پزشکی و خیرین به منصه ظهور گذاشته شد.

افتتاح کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان البرز

وی با بیان اینکه کلینیک پزشکی ورزشی استان البرز به طور کامل بازسازی و به جدیدترین سیستم های درمانی مجهز شده است، ادامه داد: فیزیوتراپی این مرکز از مجهزترین سیستم های فیزیوتراپی است که توسط فیزیوتراپ های مجرب به مردم و ورزشکاران خدمات ارائه میدهد. البته بیمارستان آرام و رادیولوژی مرکزی کرج به ترتیب یک دستگاه اکوکاردیوگرافی قلب و تست ورزش به این مجموعه پزشکی اهدا نموده اند. ضمن اینکه در این کلینیک متخصصان ارتوپدی، قلب، جراح مغز و اعصاب، تغذیه، جراح عمومی، روانشناس ورزشی و یک داروخانه مستقر است.


رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز با اشاره به اهمیت درمان ورزشکاران خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ورزشکارانی در سطح جهانی و ملی است و حفظ سلامت و درمان آنان از اهمیت زیادی برخوردار است و همکارانم در هیات پزشکی ورزشی در کمیته های مختلف با همدلی و همراهی در حال انجام وظیفه هستند. وی در پایان نیز از زحمات شهردای منطقه ۲ شهر کرج در بسترسازی مسیر عبور و مرور کلینیک هیات پزشکی ورزشی و هلدینگ رزازان نیز که در جهت بهبود و راه اندازی کلینیک موثر عمل کردند تقدیر کرد.

افتتاح کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =