شورای شهر مشکین دشت

به مناسبت هفته ملی شوراها ، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی مشکین دشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روستانیوز، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دکتر عسگری گفت: مطالبات برحق شهروندان از جمله اجرایی نشدن مصوبه هیات وزیران در خصوص الحاق شهرک هواپیمایی، لوکوموتیو سازی و شهرک شهید رستمی، واگذاری زمین ١۴٧ هزار متری براساس تبصره ٢ ماده ۹۶ قانون تشکیلات، احداث مجموعه خیرساز در حوزه درمان و آموزش در ابراهیم آباد نیازمند پیگیری جدی است.


مهدی نیک مرام با بیان اینکه املاک قولنامه ای و صدور پروانه برای این املاک که در واقع برای مالک حقوق مکتسبه ایجاد شده و نیز استفاده از ظرفیت مجری ذیصلاح از استان های همجوار تبدیل به چالش سازندگان شهر مشکین دشت شده است ،خاطرنشان کرد: سند دار کردن املاک قولنامه ای و گپ قانونی که بین اداره ثبت و شهرداری وجود دارد،از دیگر موضوعاتی است که لازم است با همکاری دستگاه های متولی مرتفع شود.


عدم واگذاری شش دستگاه اتوبوس و کمبود نیرو راهور در مشکین دشت ، اجرایی نشدن مصوبه الحاق و کمبود سرانه آموزشی ، اجرایی نشدن مصوبه الحاق ، نبود ادارات خدمت رسان در شهر و حتی شهرستان ،عدم مجوز توسعه آرامستان به دلیل قولنامه ای بودن املاک ، تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ساماندهی کارگران ، حق آبه مشکین دشت از آب سدهای کرج و نبود درمانگاه دولتی و عدم اجرایی شدن مصوبه هیات دولت در خصوص الحاق از موضوعاتی بود که توسط اعضای شورا( آزادی، اسدپناه، دژکام و کریمی پور) در گفتگو با نماینده کرج مطرح و راهکارهای لازم ارائه شد.


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک روز ملی شوراها در خصوص مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت گفت: املاک قولنامه ای را از زمانی که آقای رئیسی، رئیس قوه قضاییه بودند پیگیری کرده و اکنون نیز از طریق کمیسیون قضایی مجلس پیگیر هستیم و در سفر اخیر آقای اژه ای نیزمسئله مطرح شد که ایشان کارگروهی را برای رفع این مشکل مشخص کردند.


مهدی عسگری با بیان اینکه در مورد مصوبه الحاق و انتزاع در جلسه مشترک بین استانداری و شهرداری به این مسئله رسیدگی می کنیم،در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی افزود: هنوز از دولت لایحه ای به مجلس ارائه نشده ولی مجلس به دنبال حل این مشکل است.
وی با اشاره به اینکه حق آبه استان از سدها در سال گذشته با پیگیری انجام شده به دو برابر رسید که با وزارت نیرو مکاتبه کردیم تا حق آبه استان را افزایش دهیم ،خاطرنشان کرد: جلسه مشترکی با استانداری در هفته آینده خواهیم گذاشت تا بتوانیم چند مشکل که در اولویت است را حل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =