کد خبر: 40088
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
اردبیل

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: استان اردبیل با فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی در جذب روستاییان و عشایر برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی پیشتاز است.

به گزارش روستانیوز، عباس علوی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح دفتر کارگزاری اردبیل اظهار کرد: با سفر مدیرعامل صندوق به استان اردبیل در کنار افتتاح کارگزاری یکی از محروم‌ترین مناطق اردبیل، سعی می‌کنیم در نشست با کارگزاران و گروه‌های تأثیرگذار و مختلف زمینه جذب اعضای بیشتر را به این صندوق فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: جمعیت هدف ما در روستاها و مناطق عشایری، همچنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر پوشش ۱۸۱ هزار جمعیت است که تاکنون ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شدند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل میانگین سنی عضویت در این صندوق را ۱۵ تا ۶۰ سال اعلام کرد و گفت: صندوق تلاش می‌کند تا در کنار دریافت حق بیمه از اعضا، امکان انجام تعهدات دولتی را نیز فراهم آورد که در دولت سیزدهم کمک‌ها و پشتیبانی‌ها بی‌سابقه بوده است.

علوی از افزایش ۴۳ درصدی پرداخت مستمری بازنشستگان این صندوق در سال‌جاری خبر داد و افزود: در این زمینه رضایتمندی بیشتری را در بین جمعیت روستایی و عشایری شاهد هستیم.

وی بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و تربیون‌های نماز جمعه را به همراه تبلیغ فعالتی صندوق از طریق کارگزاری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: با همه این گروه‌ها نشست‌هایی را برگزار کردیم و امیدواریم در سال‌جاری از ظرفیت آنها برای آشنایی بیشتر روستاییان و عشایر با خدمات صندوق بهره بگیریم.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ۵۳ کارگزاری در این استان خدمات مستمر و کیفی را به اعضای صندوق انجام می‌دهند و همچنان تلاش ما بر این است تا تعداد این کارگزاری‌ها را افزایش داده و بستر جذب مخاطبان بیشتری را فراهم کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل بیان کرد: حداقل پرداخت ماهیانه در این صندوق برای روستاییان و عشایر ۶۲ هزار تومان و حداکثر ۳۵۰ هزار تومان است که توصیه شده جامعه هدف با پرداخت حداکثر مبلغ صندوق را یاری کنند تا در زمان بازنشستگی یا از کارافتادگی مستمری بیشتری را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =