آبنما

با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار فردیس، مدیران شهری و شهروندان و اصحاب رسانه، عصر شنبه نهم اردیبهشت ماه مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی پارک خبرنگار و آبنمای موزیکال بوستان تندرستی فردیس برگزار شد.

به گزارش روستانیوز، شهردار فردیس در این مراسم ضمن تبریک روز ملی شوراها، گفت: شورای اسلامی شهر فردیس از ابتدای دوران تصدی بنده در شهرداری همواره همراه و پشتیبان همکارانم در شهرداری بوده اند تا بتوانیم پروژه های مختلفی را در حوزه های عمرانی، فضای سبز و … آغاز کنیم و به انجام برسانیم.


محمدرضا احمدی نژاد افزود: پروژه آبنمای موزیکال دریاچه بوستان تندرستی با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و مساحت آن ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع است.


وی ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در اجرای پروژه آبنمای موزیکال، گفت: هدف از اجرای این پروژه افزایش امکانات رفاهی در شهر فردیس است.


عضو شورای اسلامی شهر فردیس نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه فضاهای سبز شهری به طور ویژه در دستور کار است،گفت: با همراهی همکارانم در شورای اسلامی شهر فردیس هدف را توسعه شهر نهاده ایم تا شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.


سید حمید یعقوبی به گزارشی از اقدامات مدیریت شهری فردیس در چند ماهه اخیر اشاره کرد و افزود:: تهیه ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری از جمله اقدامات مدیریت شهری است که ۲۴ دستگاه از آن در سال جاری به شهرداری تحویل داده می شود.


وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فردیس اضافه شد که با ورود آنها به سیستم حمل و نقل عمومی، شاهد رضایتمندی شهروندان بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =