هداوند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای آغاز طرح عفاف و حجاب در استان البرز بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ پیامک به افرادی که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه کردند ارسال شده و۱۵۳ خودرو توقیف سیستمی و ۸۰ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" با اعلام این خبر افزود: پلیس به عنوان ضابط قضایی برابر ابلاغیه وزارت کشور و قوه قضاییه با اجرای طرح عفاف و حجاب برای ایجاد آرامش اجتماعی موظف به اجرای قانون بوده و با افراد هنجارشکن برخورد می کند.
وی با اشاره به ارسال ۱۷ هزار و ۵۰۷ پیامک در طرح عفاف و حجاب پلیس البرز، ادامه دادد: در اجرای این طرح ۱۵۳ خودرو توقیف سیستمی و ۸۰ نفر نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۴۸۸ مورد بازدید به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی توسط پلیس به اجرا درآمده، گفت: در این راستا ۵۷ اخطاریه پلمب صادر و 7 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا برای شناسایی صفحات مروج کشف حجاب و ناهنجاری های اجتماعی، اظهار کرد: در این خصوص ۹۵ صفحه که اقدام به ترویج بی بند و باری و اقدامات هنجارشکنانه میکردند شناسایی و مسدود شدند که در این راستا ۷۸ نفر به مقر های انتظامی احضار و ۸ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردار هداوند همچنین از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که اقدام به 500 فقره کلاهبرداری به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال در استان های البرز و تهران کرده بودند، خبر داد وگفت: پس از بررسی های مقدماتی و محرز شدن برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده، ماموران با انجام اقدامات پلیسی ردپای یکی از کلاهبرداران حرفه ای اسکیمری را در پروندها مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه 3 نفر از عاملان او را در یکی از شهرستان های غربی استان تهران شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 3 متهم در خصوص این پرونده، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به کپی برداری از کارت های بانکی 500 نفر از شهروندان در استان‌های تهران و البرز اعتراف وپس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و همچنین تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =