هداوند

فرمانده فراجای استان البرز در حاشیه رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که به مناسبت روز ارتش در کرج برگزار شد،به خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بسیار مقتدر، پرتوان و توانمند بوده و قادر هستند در مقابل دشمنان بایستند و پاسخ دندان شکنی به آنها بدهند.

به گزارش روستانیوز، سردار حمید هداوند افزود: ۲۹ فروردین، یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت های نیروهای ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس است که برای دفاع از این مرز و بوم و کیان کشور زحمات بسیاری را متحمل شدند و شهدای بسیاری را نیز تقدیم نظام و انقلاب کردند.
وی از اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر کرج خبر داد و گفت: نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت این مراسم بود و انجام اقدامات انتظامی و ترافیکی را بر عهده داشت که به خوبی به وظیفه خود عمل کرد. ضمن اینکه نیروهای فراجای استان البرز حضور پررنگی در این مراسم داشتند و سایر نیروهای مسلح نیز به خوبی این روز را گرامی داشتند.
فرمانده فراجای استان البرز با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس که ایران با کشورهای بسیاری درگیر بود، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اقدامات موثری را انجام دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی کامل نیروهای مسلح برای رزم و دفاع از کیان جمهوری اسلامی، بر این باور هستیم که آن ها بسیار مقتدر، پرتوان و توانمند بوده و قادر هستند در مقابل دشمنان بایستند و پاسخ دندان شکنی به آن ها بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =