آسارا

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج،سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، بخشدار آسارا، مشاورین استاندار و جمعی از مسئولین استانی جشنواره لاله‌های آسارا در محور کرج-چالوس آغاز به کار کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز یحیی دارایی روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 با اعلام این خبر، گفت: حدود دو میلیون و 500 هزار پیاز لاله در 43 تنوع مختلف برای بازدید علاقه‌مندان کاشته شده است.
دارایی با اشاره به اینکه باغ لاله آسارا در کیلومتر 36 جاده کرج-چالوس واقع‌شده، افزود: لاله‌ها در مساحت حدود ۲.۵ هکتار از باغات میوه آسارا کاشته و سعی شده با استفاده از نمادهای مختلف در کنار لاله‌ها فضایی جذاب برای گردشگران و علاقه‌مندان فراهم شود.
وی گل آرایی در فضای باز، وجود محیط بازی برای کودکان، غرفه‌های خوراک و سوغات و پارکینگ رایگان را از دیگر امکانات موجود در این مکان عنوان کرد.
به گفته سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این جشنواره تا اواخر خرداد ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =