سازمان فرهنگی شهرداری کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۰ محفل انس با قرآن در محلات مختلف کرج برگزار شد.

به گزارش روستانیوز، وحید قاسمی‌وند، با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با آغاز ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن در محلات کرج برپا شد،افزود: هر روز یکی از محلات کرج میزبان برپایی محفل انس با قرآن بود و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ محفل انس با قرآن برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن با هدف ارج‌نهادن به جایگاه قرآن و نهادینه‌کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم برپا شد،ادامه داد: این محافل با حضور قاریان برتر استانی و کشوری برگزار شد و خوشبختانه استقبال پرشور مردم به ویژه جوانان از این محافل باعث شد تا تعداد و کیفیت این محافل را در سال آینده افزایش دهیم.
قاسمی‌وند با بیان اینکه ،تلاش کردیم تا در این محافل از ظرفیت مردم برای جزء‌خوانی و بیان آموزه‌های کتاب آسمانی مسلمانان استفاده شود،گفت: ماه رمضان فرصت مغتنمی ایجاد کرده تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های آن برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی زمینه رشد و بالندگی معرفتی و معنوی را برای مخاطبان ایجاد کنیم.
رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: برنامه های این اداره برای ترویج فعالیت‌های قرآنی فقط به ماه بهار قرآن ختم نمی‌شود و در طول سال ادامه دارد.
خبرنگار: لیلا رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =