کد خبر: 39992
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
زعفران گل

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیگر از مطالبات زعفران کاران استان طی امروز و فردا به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش روستانیوز، سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به خصوص نمایندگان قاینات، زیرکوه، فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بخشی از مطالبات زعفران کاران پرداخت شده و بخش دیگری از مطالبات زعفران کاران استان طی امروز و فردا به حساب آنان واریز می‌شود.

وی افزود: در این مرحله آن دسته از زعفران کارانی که میزان زعفران تحویلی آنان کمتر از چهار کیلوگرم بوده، ۳۰ درصد باقی مانده مطالبات خود را دریافت و تسویه حساب می‌شود که این افراد ۵۰ درصد از زعفران کاران هستند.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۰ درصد باقی مانده زعفران کاران که میزان تحویلی زعفران آنان بیش از پنج کیلوگرم بوده ۷۰ درصد از مطالبات خود را پیش از نوروز دریافت کرده و برای مبلغ باقی مانده هم تلاش می‌کنیم طی دو تا سه هفته آینده با پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان مجلس واریز شود.

رضوی یادآور شد: کل میزان زعفران خریداری شده از کشاورزان استان بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال بوده که از این مقدار حدود ۲۷۰ میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده و در این مرحله نیز ۴۳ میلیارد ریال به حساب کشاورزان واریز خواهد شد و امیدواریم با پیگیری‌ها ادامه مطالبات وصول شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =