استاندار البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و دانش آموزان ما را مورد هدف دسیسه های خود قرار داده اند باید برای این قشر برنامه های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی داشته باشیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان که روز یکشنبه 27 فروردین 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: جهاد تبیین همواره از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یک فریضه دینی بوده است.


وی ادامه داد: متولیان فرهنگی استان باید با استفاده از تمامی توان ظرفیت موجود در حوزه های مختلف برای اجرای برنامه های فرهنگی در استان اقدام کنند.


عبداللهی گفت: تاثیرگذاری اقدامات و برنامه های فرهنگی منوط به بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، بسیج مدیران و متخصصان در سطوح مختلف و شکیبایی و پیگیری مداوم است که باید در استان البرز مد نظر قرار گیرد.


وی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و دانش آموزان ما را مورد هدف دسیسه های خود قرار داده اند باید برای این قشر برنامه های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی داشته باشیم.


استاندار البرز گفت: نتیجه بخشی این این قرارگاه در گرو هم اندیشی بیشتر در قالب جلسات مستمر با حضور کارشناسان و مدیران مرتبط است.


عبداللهی خاطرنشان کرد: تبیین اقدامات صورت گرفته و تاثیر آنها در جامعه، عامل مهمی در کسب رضایتمندی مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =