کد خبر: 39970
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
مدرسه

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حسین رشیدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خیران مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان درباره عدالت آموزشی در استان بیان داشت: قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان به دنبال توسعه عدالت اجتماعی در بخش آموزش است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش همراه با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در زمینه مدرسه‌سازی به خصوص در مناطق محروم اقدامات گسترده‌ای را صورت داده است، افزود: تاکنون ۱۵ هزار و ۹۳۶ نفر ساعت جلسه قرارگاه جهادی در زمینه مدرسه‌سازی در استان برگزار شده است.

توسعه آموزش در مناطق محروم

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه با هدف ترویج و توسعه آموزش مبتنی بر عدالت، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان ایجاد شده است، تاکید کرد: تلاش ما این است که همه دانش آموزان در تمام نقاط از عدالت آموزشی برخوردار باشند.

رشیدی با بیان اینکه هنرستان‌های عشایری و روستایی ۲۳ رشته تحصیلی را در درون خود دارند و دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری عمدتاً محروم از آنها بهره مند می‌شوند، افزود: در زمینه تقویت بنیه علمی و تهیه بسته‌های آموزشی و در راستای توسعه عدالت آموزشی طی سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زمینه تهیه بسته غذایی در قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان هزینه شده است، افزود: قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان سمنان در مجموع شش و ۲۸۰ میلیون تومان برای خدمت رسانی به مدارس سراسر استان هزینه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =