کد خبر: 39968
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت حمایت پست بانک از اشتغال روستایی در استان تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز، استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه تعداد روستاهای استان آذربایجان غربی بالاتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: با توجه به فعال بودن شعب پست بانک در مناطق روستایی، ضروری است این بانک نقش موثری در پرداخت تسهیلات لازم برای توسعه و ایجاد فرصت‌های اشتغال در این مناطق ایفا کند.
محمدصادق معتمدیان با تاکید براجرای سیاست‌های دولت در تثبیت جمعیت مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، گفت: با تقویت اقتصاد روستائیان و با حمایت از ایجاد واحدهای فرآوری در مناطق روستایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال و همچنین حمایت از ایجاد بوم گردی و توسعه فعالیت‌های اشتغال در بخش صنایع دستی روستایی و عشایری می‌توان به این مهم دست یافت.
وی در ادامه خواستار حمایت پست بانک از تامین تسهیلات لازم برای خرید ماشین آلات نیمه سنگین برای دهیاری‌های استان و افزایش تعداد باجه‌های پست بانک در مناطق روستایی و شعب جدید در شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان شد.
مدیرعامل پست بانک نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت شعب این بانک در مناطق روستایی اظهار داشت: با توجه به بیش از ۴ میلیون تراکنش بانکی در سال گذشته توسط شعب پست بانک، فعالیت ما در مناطق روستایی در کاهش سفرها، و هزینه‌ها و همچنین مدیریت زمان برای روستائیان بسیار موثر بوده است.
بهزاد شیری مسئولیت ویژه پست بانک را حمایت از طرح‌های فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: این بانک آماده است از طرح‌های حوزه آی تی و فناوری اطلاعات در آذربایجان غربی حمایت کند.
وی همچنین برای اجرای درخواست‌های استاندار آذربان غربی قول مساعد داد و گفت: با امضای تفاهم نامه مشترک با استانداری آذربایجان غربی بسیاری از این درخواست‌ها عملی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =