کد خبر: 39893
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
گردشگری کشاورزی

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بسته اقدام مشترک حفاظت و احیاء ۱۰۰ روستای تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور در افق ۲ ساله در دستور کار مشترک معاونت میراث فرهنگی این وزارتخانه و بنیاد مسکن قرار گرفت.

به گزارش روستانیوز از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، علی دارابی گفت: پیرو توافقات قبلی انجام شده و به منظور تحقق حمایت از مردم و ساکنان روستاهای تاریخی و با ارزش و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در این روستاها، بسته عملیاتی با مشارکت طرفین تهیه و در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در چارچوب همکاری و مشارکت سه معاونت تخصصی وزارت میراث فرهنگی و معاونت‌های عمران روستایی و بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن، حفاظت و احیاء همزمان ۱۰۰ روستای تارخیی و ایجاد زمینه رشد و توسعه یکپارچه مد نظر قرار گرفته است.

قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی تصریح کرد:فعال‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی در این روستاها برای ایجاد و توسعه اشتغال از مهمترین دستاورهای این اقدام مشترک خواهد بود که با همکاری کارگروه‌های ملی و استانی برنامه ریزی، هدایت و انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =