کد خبر: 39826
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: چهار هزار واحد مسکونی در روستاهای استان ایلام احداث می شود.

به گزارش روستانیوز، اکبر نیکزاد روز دوشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: چهار هزار واحد مسکونی در روستاهای استان ایلام احداث می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد مساکن روستایی استان ایلام مقام سازی و نوسازی شده است که این در حالی است که متوسط کشوری ۵۲ درصد بود که با ساخت ۴ هزار واحد مسکونی جدید در استان ایلام در مجموع به ۷۰ درصد خواهیم رسید.

وی ادامه داد: برای ساخت و ساز و مشارکت در طرح‌های تولید مسکن در قالب‌های مختلف برای استان تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز با قدردانی از حمایت‌های رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، گفت: حوزه مسکن و اشتغال در دولت سیزدهم بسیار مهم است و تمرکز ما بر اشتغالزایی و تولید مسکن است.

وی همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشبرد برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: عملکرد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چه در حوزه تولید مسکن چه در قالب طرح نهضت ملی مسکن و نوسازی منازل فرسوده شهری و روستایی رضایت بخش است.

استاندار ایلام بیان داشت: ۷۶ سفر شهرستانی در روزهای تعطیل با حضور مدیران کل استانی با هدف «بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها» و «دیدار بی واسطه با مردم» انجام شد و در این دیدار مشکل بسیاری از پروژه‌ها برطرف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =