اشتغال

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید منابع بانکی را به سمت تولید به ویژه تولیدات روستایی سوق دهیم، گفت: برای تحقق شعار سال باید به روستا و تولیدات روستایی توجه و از حاشیه نشینی غفلت نکنیم.

به گزارش روستانیوز، مصطفی نخعی، امروز یکشنبه ۶ فروردین در جمع مردم روستای اسدآباد نهبندان اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال است که نامگذاری سال‌ها برای جهت گیری اقتصادی از سوی رهبری تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه با توجه به تحریم و مشکلات اقتصادی، توسعه باید تدریجی و قدم به قدم باشد، تصریح کرد: در هر سال چند نکته مهم برجسته می‌شود امسال تورم و رشد تولید برجسته شده است.

نخعی ادامه داد: اگر هر سال برای نکات برجسته شعار توجه، برنامه ریزی و برای آن تلاش می‌کردیم مطمئنا شرایط اقتصادی کشور بهتر از وضع اکنون بود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از نزدیک مشکلات را رصد و برای آن برنامه ریزی کنند، افزود: مردم شرایط کشور را درک می کنند بخش زیادی از کمبودها به خاطر کسری بودجه، منابع و درآمدها است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس تصریح کرد: طبق دستور رهبری امسال خط قرمز ما این بود که سقف بودجه افزایش نیابد و این اتفاق افتاد اما بازهم خوش بین نیستیم که هزینه‌ها تحقق یابد اما با وجود کمبودها کشور در حال توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه باید کلیدواژه سرمایه گذاری در ارتباطات تحقق یابد، گفت: در دهگردشی‌ها باید مسائل رصد و برنامه داشته باشیم، سال‌ها شهرستان نهبندان، واژه محرومیت و کمتر توسعه یافتگی را با خود همراه دارد؛ در نهبندان در بسیاری از شاخص‌ها به دلیل مسائل زیرساختی عقب ماندگی داریم که تمام اهتمام خود را بر تکمیل زیرساخت ها گذاشته ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد: به لحاظ فضای درمانی امروز با سه سال گذشته متفاوت هستیم و پیشرفت‌هایی داشته‌ایم بیمارستان ۳۲ تختخوابی نهبندان به ۹۸ تختخواب ارتقاء یافت. اورژانس بیمارستان راه اندازی و کلنیک تخصصی در حال راه اندازی است، بیمارستان شوسف هم مجوز گرفته است لذا زیربناهای عمده درمان یا به مرحله اصلی رسیده و یا در حال ساخت است.

نخعی تصریح کرد: هم اکنون پست برق ۴۰۰ کیلوولت نهبندان با همکاری سه مجموعه راه اندازی شده و در شاخص‌های مختلف با کمک مسئولان اجرایی امروز نسبت به سه سال اخیر شاخص‌ها بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه موارد و مسائل روستای اسدآباد در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: تامین آب روستای اسدآباد اولویت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =