کد خبر: 39797
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
ساداتی

وزیر جهاد کشاورزی، افزایش تولید را از مهم‌ترین پیش‌نیازهای کاهش تورم خواند و گفت: در چهار زیربخش تولیدی کشاورزی در زراعت، باغبانی، دام و شیلات برنامه‌های تحول‌آفرینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، سیدجواد ساداتی‌نژاد در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با تاکید بر اهمیت تحقق شعار امسال باعنوان مهار تورم، افزایش تولید، گفت: تمام ظرفیت‌های وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار سال و بهبود اقتصاد و معیشت خانوار که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده، به کار گرفته خواهد شد.

برنامه‌های تحول‌آفرینی در چهار زیربخش کشاورزی داریموی افزود: با توجه به این که سهم اقلام خوراکی و مواد غذایی در سبد مصرفی خانوارها قابل توجه است، مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی در زمینه بهبود معیشت خانوارها، پررنگ و دارای اهمیت است.

ساداتی‌نژاد اضافه کرد: نظر به این که افزایش تولید یکی از مهمترین پیش‌نیازهای کنترل و کاهش تورم است، در چهار زیربخش تولیدی حوزه کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دام و شیلات برنامه‌های تحول‌آفرینی در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته در حوزه تولید غلات، شیلات، باغبانی و سایر بخش‌ها شاهد رشد و افزایش تولید بودیم و در سال ۱۴۰۲ با تمام توان نسبت به تداوم و تقویت بخش‌های تولیدی وزارتخانه حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =