کد خبر: 39787
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
روستابازار

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از فعال بودن شش روستابازار در سطح استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز، ایرج صفایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اولین روستابازار استان کرمانشاه بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در شهرستان صحنه راه‌اندازی شد، گفت: هم اکنون تعداد روستابازارهای فعال استان به شش مورد رسیده است.

صفایی اضافه کرد: هم اکنون روستابازار شهرستان‌های پاوه، جوانرود، اسلام آبادغرب، صحنه، سنقروکلیایی و هرسین در استان کرمانشاه فعال هستند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی روستابازار شهرستان کرمانشاه، گفت: این روستابازار که در محدوده سازمان جهادکشاورزی استان قرار دارد، بزودی فعال خواهد شد.

صفایی سپس با بیان اینکه راه اندازی روستابازارها دست واسطه ها و دلال ها را از عرضه محصولات کشاورزی کوتاه و فاصله بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را کم می کند، گفت: با توجه به کم شدن دست واسطه‌ها در عرضه محصولات کشاورزی، روستابازارها می توانند محصولات کشاورزی را با قیمت پایین تری به دست مصرف کنندگان برسانند.

وی ادامه داد: روستابازارها تولیدات کشاورزان را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رسانند و می توانند در بالا بردن انگیزه تولیدکنندگان در امر تولید مفید باشند.

وی یادآور شد: در روستابازارها امکان عرضه تمامی محصولات تولید شده در روستاها، از محصولات لبنی گرفته تا میوه و تره‌بار وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =