کد خبر: 39781
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
گردشگری

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها استانداری البرز گفت: طرح استقبال از بهار به همت دهیاران در حال اجرا و روستاها برای عید نوروز آماده می‌شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، فرشاد قدوسی صبح یکشنبه به همراه اظهری بخشدار مرکزی شهرستان کرج در بازدید از روستاهای آتشگاه و سیاهکلاهان، از اجرای طرح استقبال از بهار اظهار داشت: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان فراهم کردن شرایط مناسب برای شروع سال جدید و خدمت رسانی به همشهریان در حال اجرا است‌.

وی افزود: امسال طبق روال سال‌های قبل، طرح استقبال از بهار آغاز شده و تمامی پرسنل دهیاری‌ها به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم و مسافران گرامی خواهند بود.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها استانداری البرز یادآور شد: آذین‌بندی و چراغانی معابر، نصب المان‌ها در سطح شهر، نصب بنر ایام نوروزی، ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری، کاشت گل‌های بهاری در تمام میادین، بلوارها، رنگ آمیزی جداول، دیوار نویسی، نصب پایه چراغ‌های روشنایی، لایروبی جوی‌ها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی ترافیکی معابر از جمله برنامه‌های طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =