طالبی

نشست خبری رئیس بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روستانیوز- لیلا رضوانی: مدیر قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه این بنیاد در سال ۱۳۸۰ در مشهد تاسیس و در حال حاضر با تعداد ۹۰۰ نمایندگی در سراسر کشور مشغول فعالیت است،گفت: حدود ۳ سال است که این بنیاد بین المللی شده و با ۱۳ کد حمایتی به مهرجویان تحت حمایت خود خدمات رسانی می کند.

لیلا طالبی با اشاره به اینکه استان های ایلام، همدان، قزوین، زنجان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اردبیل و کرمانشاه تحت نظر قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور بنیاد هستند،افزود: در ۶ ماه گذشته در منطقه زلزله زده آذربایجان غربی و فیروزکوه با استفاده از کمک های خیرین خدماتی ارائه کردیم که در مجموع ارزش این خدمات و اقلام ارسال شده بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان می شود.ضمن اینکه علاوه بر استان های غرب، بیشتر نمایندگی های استان های جنوبی را نیز تحت حمایت قرار داده و توانستیم برای تعداد ۵۰۰ نفر از خانواده ها حامی جذب کنیم.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی سال سبدهای معیشتی از جمله البسه، پوشاک، شیرینی، شکلات و اقلام عیدانه به تعدادی از مددجویان عزیز تحویل داده و کسانی که تحویل نگرفته اند در قالب یک رزمایش این بسته ها را تحویل خواهند گرفت.

طالبی با اشاره به اینکه جهت ترویج ازدواج آسان در طول ۶ ماه گذشته هزار سری جهیزیه از طریق قرارگاه و استان های غربی کشور تهیه و به مددجویان عزیز اهدا خواهد شد،گفت: درزادرور ولادت حضرت فاطمه (س) نیز ۵۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰۰ قواره چادر، به مددجویان استان تهران و شهرستان ها اهدا شد. مدیر قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور افزود: بیشتر افرادی که در این بنیاد فعالیت می کنند با هدف رفع محرومیت و فقرزدایی از جامعه پای کار آمده اند تا به کمک همدیگر بتوانیم به توانمندسازی خانواده ها کمک کنیم و در این راستا برای ۹ هزار نفر ایجاد اشتغال کرده ایم. همچنین ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی در استان های محروم از دیگر اقدامات مجموعه ماست.

طالبی با اشازه به اینکه در بخش بین المللی نیز برگزاری موکب کربلا در ایام شهادت امام حسین (ع) را داشتیم، اظهارکرد: درصدد هستیم تا در کشور عراق نمایندگی داشته باشیم تا بتوانیم علاوه بر کمک به مردم عراق،به هموطنان خودمان که در آنجا به مشکل مالی برخورد کردند کمک کنیم و دلیل این کار هم این است که بسیاری از خیرین می خواهند که نذورات خود را در عتبات هزینه کنند. وی خاطرنشان کرد:در استان البرز14 شعبه بنیاد کار خدمات رسانی به مهرجویان در مواردی همجون تهیه جهیزیه و سبد معیشتی را بر عهده دارند و در نظر داریم دایره خدمات رسانی خود را افزایش دهیم تا موجبات رضایت خداوند متعال و نیز خشنودی مهرجویان را فراهم کنیم.

تحت پوشش قراردادن 39 هزار نفرتوسط قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور بنیاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =