کد خبر: 39746
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
شهربازی

در در پارک مجهزترین و به روزترین شهر بازی استان البرز در مساحتی به متراژ4300 متر مربع در پارک نبوت منطقه 8 شهرداری کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش روستانیوز، مدیر این مجموعه در مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولین و شهروندان انجام شد، با اشاره به اینکه این شهر بازی با استفاده از سرمایه بخش خصوصی و با مشارکت سازمان مشارکت های مردمی شهرداری کرج احداث و به بهره برداری رسیده است، گفت: در این شهر بازی تعداد 13 دستگاه بازی و تفریحی برای گذران اوقات فراغت بزرگسالان،کودکان و نوجوانان تعبیه شده است.

بهرام جعفری با بیان اینکه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راه اندازی این مجموعه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند افزود: تمام دستگاه های تعبیه شده در این شهربازی از استاندارد لازم برخوردار هستند چرا که حفظ جان شهروندان و امنیت خاطر آنها در استفاده از وسایل برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

افتتاح مجهزترین و به روزترین شهر بازی استان البرز

وی با اشاره به وجود یک سالن سرپوشیده برای «گیم نت» اظهار کرد:در ادامه فعالیت های خود در ارائه خدمات به شهروندان البرزی و با همراهی شهرداری کرج و دیگر سازمان های ذیربط در نظر داریم یک مجموعه شهر بازی در منطقه باغستان و یک شهربازی در منطقه مهرشهر برای استفاده کودکان و نوجوانان عزیز احداث کنیم و در خدمت به شهروندان که آن را وظیفه خود می دانیم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. جعفری با بیان اینکه با تعبیه یک دستگاه دیگر در سال آینده توسعه این مجموعه در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این شهربازی از ساعت 13 تا ساعت 24 پذیرای شهروندان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =