هداوند

فرمانده فراجای استان البرز در مراسم طرح ضربتی برخورد با فروشندگان مواد محترقه که به صورت همزمان با سراسر کشور البرز اجرا شد،گفت:در راستای این طرح،نیروهای انتظامی استان برخورد و جمع آوری مواد محترقه ی خطرساز و مواد محترقه ای که مشکلات خاصی به همراه دارد را به اجرا درآوردند.

به گزارش روستانیوز، سردارحمید هداوند با بیان اینکه در این طرح نزدیک به یک میلیون و هشتصد هزارمواد محترقه جمع آوری شده است،افزود: و بیش از دو و نیم تن مواد محترقه ی خطرساز نیز از فروشندگان کشف و ضبط گردیده که برای امحا تحویل مقامات ذیصلاح خواهد شد.

وی با بان اینکه در این رابطه شش نفر دستگیر شدند که تحویل مراجع قضایی برای تعیین مجازات خواهند شد،اظهار کرد: خواهشی که من و همکارانم از خانواده های عزیز داریم این است که با توجه به اتفاقاتی که در سال های گذشته رخ داده و آسیب هایی به شهروندان وارد شده که بعضا جبران ناپذیر است، مراقب فرزندان خود باشند تا خدای نکرده به خاطر یک شادی چند لحظه ای اتفاق ناگواری برای آنها رقم بخورد.

سردار هداوند با اخطار به هنجارشکنان خاطرنشان کرد: افرادی که بخواهند هنجارشکنی کرده و شهر را دچار وضعیت نامناسبی بکنند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی دربازداشت خواهند بود.

فرمانده فراجای استان البرزاظهار امیدواری کرد:با همکاری مردم و رعایت موارد احتیاطی شاهد ایام خوش پایان سال باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =