مدرسه

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان از کمک ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای جایگزینی مدارس کانکسی در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، یونس بهاروند ایرانیان شامگاه ۲۱ اسفندماه در جلسه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه براساس اعلام نوسازی مدارس کشور لرستان به لحاظ زیربنای تحویلی در ۱۴۰۰ استان اول در کشور بوده است، افزود: در رقابت با استان‌های برخورداری همچون خوزستان و اصفهان خوب عمل کرده‌ایم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: هم‌اکنون طرحی در کشور اجرا می‌شود برای جایگزینی مدارس کانکسی بالای ده نفر در روستاها و مناطق محروم و دومین استان پس از سیستان و بلوچستان در گرفتن این پروژه‌ها هستیم که تعداد آنها ۱۶۸ پروژه‌ است.

بهاروند ایرانیان اضافه کرد: ۵۵ پروژه از مدارس فوق به پیمانکار سپرده شده است و فرآیند مناقصه ۳۵ پروژه دیگر در این هفته برگزار خواهد شد و متعهد شدیم تا پایان شهریور ماه عملیات اجرایی آنها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: در جایگزینی مدارس کانکسی در مناطق محروم استان بنیاد برکت همکاری کرده و قرار شده ۴۰ درصد اعتبارات آنها تامین شود که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان به حساب نوسازی مدارس استان واریز شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان بیان کرد: براساس قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۷۱ کلاس درس در استان احداث کردیم.

بهاروند ایرانیان اظهار کرد: برای انجام کار با بسیج و سپاه هیچ مشکلی نداریم و فقط نباید محدودیت کاری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =