کد خبر: 39719
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راه‌ حل ثبات اقتصاد کنترل قیمت‌هاست و بسیج تا جایی که در توان دارد همواره به دولت کمک کرده تا بتواند مسئله نوسان قیمت‌ها را کنترل کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح دوشنبه در بدو سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: سال گذشته بسیج سامانه‌ای طراحی کرد که بر قیمت اجناس از مبدأ تولید یا واردات تا مقصد و زمانی که به دست مصرف کننده می‌رسید نظارت داشت و با این سامانه قیمت‌ها قابل کنترل بود که اجرای این طرح با مشکلاتی مواجه شد.

وی عنوان کرد: راه‌حل ثبات اقتصاد کنترل قیمت‌هاست و بسیج تا جایی که در توان دارد همواره به دولت کمک کرده تا بتواند مسئله نوسان قیمت‌ها را کنترل کند.

سلیمانی ادامه داد: بسیج با وزرات کشاورزی تفاهمنامه امضا کرده که در تولید محصولات راهبردی با بالا بردن بهره‌وری آموزش لازم را به کشاورزان بدهد که میزان برداشت در هکتار افزایش یابد و اجرایی شدن آن باید به صورت جهادی پیش رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج با وزارتخانه‌های مختلف تفاهمنامه امضا کرده اکه آبرسانی به روستاها، بالا بردن بهره‌وری کاشت دانه‌های روغنی و بالا بردن بهره‌وری در محصولات جو، ذرت و محصولات مزیت‌دار از جمله این موارد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =