کشاورزی

معاون سرمایه گذاری فرهنگی و اجمناطق محروم ریاست جمهوریتماعی توسعه روستایی تشکیل تعاونی های روستایی را برای فروش و عرضه محصولات ضروری دانست.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید وحید سعادت بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح جشنواره گل نرگس روستای ماسال مرزن آباد با بیان اینکه عامل نیمی از مهاجرت‌ها در مناطق روستایی ریشه اقتصادی و بقیه مسائل اجتماعی و فرهنگی است، افزود: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی بیشتر روستاها از زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق و غیره برخوردار هستند.

وی با اشاره به برپایی جشنواره گل نرگس در روستای ماسال خواست را ورود روستاهای دیگر نیز در این زمینه شد و گفت: در گذشته ارزانی و پایین بودن تورم در روستاها از ویژگی‌ها بود که اکنون در برخی مناطق گرانی بیشتر از شهرها است.

معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و سیاسی مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: اقلیم فرهنگی و اجتماعی روستاها از جمله ویژگی‌ها است و برپایی جشنواره‌ها می‌تواند در فرهنگسازی و شناسایی فرهنگ روستاها مؤثر باشد.

وی یادآور شد: برای انتقال محصولات روستایی باید تعاونی روستایی در روستاهای مختلف تشکیل شود و بتواند محصولات را به صورت تضمینی خریداری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =