کد خبر: 39572
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
افتتاح

کلنگ احداث سالن ورزشی روستای پاکل بخش سیوان با حضور استاندار ایلام به زمین زده شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی روستا پاکل بخش سیوان اظهار داشت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که از مصادیق این گفتمان و این شعار، همین زمین ورزشی است که امروز کلنگ زنی می شود.

وی افزود: ایام دهه مبارک فجر ۱۱ طرح زمین چمن ورزشی به بهره برداری و چهار زمین و سالن ورزشی نیز کلنگ زنی شد.

استاندار ایلام یادآور شد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به نشاط اجتماعی و ورزش جوانان دارد و در استان توجه ویژه ای به نشاط عمومی و حوزه ورزش می شود.

بهرام نیا تاکید کرد: مردم با همه وجود برای ایجاد انقلاب اسلامی تلاش و هشت سال در خط مرزی جانانه استقامت کردند و در سخت ترین شرایط حاضر نبودند خانه و کاشانه خود را ترک کنند.

وی اضافه کرد: این مردم شایسته بهترین خدمت در راستای نشاط معنوی و مادی هستند، امیدواریم این پروژه که با این مشخصات کلنگ زنی می شود برای ایجاد نشاط بین جوانان این روستا به بهره‌برداری برسد.

استاندار ایلام گفت: حدود هشت هزار پروژه نیمه‌کاره در سطح استان داریم که ۶ هزار این تعداد ملی هستند.

بهرام نیا یادآور شد: یکی از راههای به بهره برداری رساندن این طرح ها، استفاده از منابع حاصل از مولدسازی است که در این راستا اموال غیرمنقول دولت شناسایی و به فروش می رسند که عایدات آن برای تکمیل این پروژه ها استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، برآورد اولیه سالن ورزشی بخش سیوان با ۸۳۵ مترمربع حدود ۸۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر ۲۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای آن مصوب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =