کد خبر: 39548
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
وزیر کشور

وزیر کشور صبح روز دوشنبه، هشتم اسفند در سفری یک روزه به استان البرز با حضور استاندار البرز و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از پروژه کنارگذرپل فردیس بازدید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، سردار احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز، دوشنبه، هشتم اسفند در سفری یک روزه به استان البرز با حضور استاندار البرز و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از پروژه کنارگذرپل فردیس بازدید کرد. علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: این پروژه فاز اول از طرحی بزرگ است که با تکمیل آن گره ترافیکی حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک باز می‌شود.

وی با تاکید براینکه با بهره‌برداری از این پروژه حدود ۳۰ درصد از ترافیک این محدوده کاهش می‌یابد، افزود: پروژه کنارگذر پل فردیس(آزادراه تهران- کرج- قزوین) به طول 700 متر و با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان از سال 1397 آغاز شد و با بهره‌برداری از آن تردد خودروهای سنگین به زیرگذر فردیس منتقل می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به پروژه‌های دیگر درحال تکمیل راهداری البرز گفت: در حال حاضر پروژه تعریض پل جاده مخصوص و اضافه‌کردن یک باند جدید به آن هم در حال اجرا است. زندی‌فر تصریح کرد: اگر تمام پروژه‌های مدنظر در محدوده پل فردیس تا کلاک به بهره‌برداری برسد، می‌توان امیدوار بود ترافیک این محدوده تا ۸۵ درصد کاهش یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =