تصفیه‌خانه

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز از افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب کرج خبر داد و گفت: ظرفیت تصفیه خانه آب شماره ۱ کرج با استفاده از تجهیزات جدید و فیلترهای سرامیکی تا ۳۳ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش روستانیوز، حمیدرضا نامداری با بیان اینکه روش تصفیه آب با استفاده از فیلتر سرامیکی، یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های تصفیه آب است که با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کند، از قابلیت بالایی درکیفیت تصفیه و اجرای سریع و حذف برخی فرآیندها نسبت به فیلترهای شنی برخوردار است، افزود: این فیلترها که با تکیه بر توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده است، ظرفیت تصفیه خانه آب شماره ۱ را از ۳۰۰ لیتر به ۴۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی تاسیسات جدید ۹۵ درصد است،ادامه داد: ساخت سازه و مونتاژ پکیج فیلترسرامیکی این تصفیه خانه انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود.

مدیرعامل آبفای استان البرز خاطرنشان کرد: این طرح با هزینه ۲۴ میلیارد تومان برای جبران بخشی از کمبود آب کرج در تابستان و افزایش تاب آوری شبکه توزیع آب در محل تصفیه خانه آب شماره ۱ کرج در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =