نماینده مردم بابل

نماینده مردم بابل در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کالای اساسی، عنوان کرد: آیا افزایش قیمت پیاز، سیب زمینی و حبوبات ارتباطی با دلار دارد؟

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، عنوان کرد: آقای رئیس جمهور با توجه به وعده هایی که در حضور ولی امر مسلمین دادید، هرچه سریع تر به داد مردم برسید. دو مرتبه حضورا به شما تذکر دادم، به خدا قسم کشوری دارای منابع عظیم هستیم، آیا از قیمت گوشت خبر دارید؟ آیا قیمت حبوبات، پیاز و سیب زمینی ربطی به دلار دارد؟

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قصه پر غصه خودرو را باید چه کرد؟ مجددا واردات به دست مافیا افتاده؛ تیغ نظارت مجلس تند بشود، که باید بشود کار به استیضاح خواهد کشید.

وی تصریح کرد: نالایقان در هر مقامی که هستند اعم از وزرا و استانداران باید جابه جا شوند. رئیس جمهور مجلس همراه دولت است ولی وکیل دولت نیست بلکه وکیل ملت است.

سعادتی ادامه داد: در اولین فرصت رئیس جمهور باید به مجلس بیاید و راه های مختلف و عملی را مشخص کند، این مشکلات قابل حل است.

وی در ادامه خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی در حوزه انتخابیه و حل مشکلات راه در منطقه شد و گفت: طوماری که مردم در زمینه برنج امضا کرده اند روی دست مردم مانده و پس از نامه به معاون اول رئیس جمهور نیز عملا اقدامی انجام نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =