بانک کشاورزی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک کشاورزی به لحاظ نقشی که در حمایت از تولید بخش کشاورزی و تأمین امنیت غذایی مردم دارد، بانک ارزشمندی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، که عصر روز دوشنبه یکم اسفند ماه در جلسه بررسی عملکرد و برنامه های این بانک سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: از آنجا که رسالت بانک کشاورزی تداوم و پایداری فعالیتش برای خدمت به بخش کشاورزی است، باید از این بانک حمایت کنیم تا بتواند رسالت بزرگ خود را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت رفع دغدغه ها و نیازهای بخش کشاورزی، بر رعایت هرچه بیشتر انضباط مالی بانک کشاورزی نیز تأکید و خاطرنشان کرد: حفظ سرمایه های این بانک باید به گونه ای باشد که در تداوم ارایه خدمات اختلالی ایجاد نشده و ضمن انجام تکالیف قانونی، از سرمایه و جایگاه بانک صیانت شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بانک کشاورزی به تنهایی نمی تواند وظیفه تأمین اعتبارات موردنیاز بخش کشاورزی را به دوش بکشد، اظهارداشت: باید ضمن تدوین برنامه جامع، و با اولویت بندی، نظامندکردن، کنترل، سیاستگذاری و همچنین تعامل و همراهی سایر دستگاه ها، برای رفع این دغدغه ها و مشکلات اقدام کرد.

حسینی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی را در راستای تقویت و حمایت از تولید بخش کشاورزی دانست و یادآور شد: هدایت تسهیلات و نقدینگی باید به سمت امنیت غذایی باشد و بخشی از این منابع به تولید محصولات استراتژیک با هدف خودکفایی و تأمین نیازهای کشور اختصاص یابد.

معاون وزیر اقتصاد ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان بانک خوشنام کشاورزی که سابقه 90سال خدمت به قشر شریف کشاورز را در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد: ضمن رعایت انضباط مالی و بهبود عملکرد بانک درتمام شاخص ها، حمایت از تولید بخش کشاورزی و کمک به امنیت غذایی کشور تداوم یابد.

خاطرنشان می سازد در این جلسه، قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، رییس و اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و سایر مدیران این بانک نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =