رستوران باغ پدری

تور یک روزه تفریحی خبرنگاران به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری جاده کرج- کندوان با محوریت پیست اسکی دیزین و تأسیسات گردشگری بین راهی جاده چالوس برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در این سفر یک روزه که دوشنبه یک اسفند 1401 به همت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و خانه مطبوعات البرز برگزار شد، اصحاب رسانه از جاذبه‌های گردشگری جاده چالوس و تأسیسات گردشگری محور کرج کندوان بازدید کردند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این محور حدود 140 تأسیسات گردشگری دارد، گفت: محور مواصلاتی کرج-کندوان با برخورداری از جاذبه‌های بی بدیل طبیعی، رودخانه زیبای کرج، روستاهای بکر، سد امیرکبیر و پیست اسکی دیزین هر ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر است که اوقات خود را در این محور زیبا می‌گذرانند.

یحیی دارایی با اشاره به اینکه نظارت‌های مستمر بر تأسیسات گردشگری این محور وجود دارد، گفت: این تأسیسات برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی آماده می‌شوند. در این سفر همچنین کتاب الکترونیک معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و پلتفرم ورگانو(کتاب معرفی گردشگری کشاورزی کشور) که برای اولین بار در البرز ایجاد شده، به اصحاب رسانه معرفی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =