انتظار

نخستین واحد فورجکاری استان و تولید قطعات تریلر با برند اسپوتا در آذربایجان غربی با حضور معاون استاندار و نماینده مردم ارومیه افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز، در این مراسم، سرتیپی مدیر کل صمت آذربایجان غربی با بیان اینکه صنعت قطعه سازی اسپوتا افتخار آذربایجان غربی است، اظهار داشت: امید آفرینی نقطه ای است که استاندار و سایر مسئولان بدان تاکید فراوان دارند و افتتاح اینگونه واحدهای تولیدی روزنه امیدی برای جامعه فردا هستند. وی با اعلام اینکه مجموع اعتبارات واحدهای مورد بهره برداری در ایام الله دهه فجر به ۱۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است، عنوان کرد: امسال ۲۱۵ پروانه بهره برداری صادر و برای ۳ هزار نفر نیز اشتغالزایی شده‌ است.

حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی استان نیز با حضور در این مراسم از مشکلات تولیدکنندگان سخن گفته و تصریح کرد: آمار بالای صدور جواز برای رشد و آبادانی کشور کافی نیست چرا که بدون حمایت جدی دولت از واحدهای تولیدی ، کسب و کار این واحدها راکد است. وی با اعتراض بر قوانین شهرداری گفت: شهرداری طبق قوانین جدید از واحد های تولیدی که بیش از ۳۰ سال از عمر پروانه آن‌ها می گذرد، پرداخت هزینه ۳ دهه را طلب دارد.

انتظار در ادامه اعلام کرد: نامه ای به شورای اقتصاد مقاومتی خواهم نوشت و درخواست رسیدگی به این موضوع را مطرح می کنم. رئیس اتاق بازرگانی در پایان سخنان خود بیان کرد: نمایندگان استان پیگیر مسائل و مشکلات تولید کنندگان نیستند و بانک ها همچنان بر بازپرداخت تسهیلات ارائه شده خود آن هم در این شرایط اقتصادی اصرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =