فروشگاه های اتکا

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه توانمندی های سازمان اتکا گفت: با توافق بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان اتکا، قصد داریم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قراردهیم و محصولات آنان را با بسته بندی و برندسازی مناسب در فروشگاه های اتکا عرضه کنیم.

به گزارش روستانیوز، دکتر انسیه خزعلی با بیان اینکه احساس غرور و افتخار می‌کنم که کشور توانسته به این موفقیت ها دست پیدا کند و در قسمت های مختلف صنایع غذایی و الکترونیک توانسته خودکفا شود،افزود: امیدوارم این پیشرفت توسعه پیدا کرده و بخش های مختلف کشور را تحت پوشش قرار دهد و دانش و خدمات مربوط به آن در سراسر کشور گسترش یابد.

وی با بیان اینکه ما به سهم خودمان امیدواریم انوان کشور بتوانند از این خدمات استفاده کنند و زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم، در پاسخ به اینکه کدام بخش از توانمندی های اتکا بیشترین نمود را داشت، عنوان کرد : هر کدام از غرفه ها جذابیت خاص خود را داشت؛ بحث های گیاهی،کشاورزی و دامی هرکدام با توجه به اینکه ما را به سمت سلامت و خودکفایی می برد حائز اهمیت است.

خزعلی به اهمیت خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت: در دورانی که کمبود وقت باعث می شود زمان کافی برای خرید به صورت حضوری وجود نداشته باشد، ارائه خدمات الکترونیک و فروش اینترنتی ضروری است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه موضوع صنعت و تولید همه وسایل در داخل کشور بسیار حائز اهمیت است و اینکه سازمان اتکا توانسته در مدت زمان کوتاهی در رقابت با دیگر تولید کنندگان خارجی فعالیت کند قابل تقدیر است،خاطرنشان کرد: مهم ترین مساله در این باره سرعت پیشرفت است و اینکه در مدت زمان کوتاه سال گذشته توانسته ایم با وجود تحریم ها اقدامات موثری را به سرانجام برسانیم و به جهش خوبی در تولید برسیم.

حمایت از زنان سرپرست خانواده با عرضه محصولات آنان در فروشگاه های اتکا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =