کد خبر: 39333
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کشاورزی

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی بر اهمیت تدوین سند تحول و برنامه راهبردی با توجه به ظرفیت های اسناد بالادستی برای تحول در شبکه تعاون روستایی تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جلسه هم اندیشی تدوین سند تحول شبکه تعاونی‌ها با تاکید بر تهیه برنامه استراتژیک برای سازمان و شبکه تحت پوشش به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و توسعه فعالیت‌های شبکه با هدف مشارکت در تدوین اسناد توسعه‌ای سازمان در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

غلامرضا هادربادی، عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این جلسه با اشاره به اهمیت تدوین سند تحول و برنامه استراتژیک برای سازمان و لزوم توجه به ظرفیت‌های اسناد بالادستی برای تحول در فعالیت‌های شبکه، همه جانبه نگری، مسئولیت پذیری و کارگروهی را از ویژگی‌های برنامه محور سازمان برشمرد.

وی افزود: سند تحول دربرگیرنده نقشه راه، اولویت بندی و فعالیت‌ها، استراتژی‌ها، منابع مالی، برنامه‌ها تولید، بازاریابی تحقیق و توسعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

هادربادی ادامه داد: در تدوین سند تحول سازمان مشارکت شبکه تعاونی‌ها، اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی نظام در بخش کشاورزی مورد توجه خواهند بود.

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تدوین وضع موجود سازمان و شبکه را به عنوان اولین مرحله تهیه سند تحول نام برد که باید بر اساس تکنیک (swot) نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید شناسایی و بررسی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =