راهپیمایی بانک سپه

مدیران و جمعی ازکارکنان ستادی بانک سپه منطقه البرز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با امام و آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سپه استان البرز ،مدیر شعب منطقه البرز در حاشیه این راهپیمایی ضمن تبریک ایام دهه فجر و قدردانی از حضور همکاران ، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا است. فغانی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حماسه حضور مردم بار دیگر خط بطلانی کشید بر خیال خام دشمنان تا بدانند خون‌ ریخته شده جوانان وطن در راه استقلال، آزادی و رسیدن به جمهوری اسلامی فراموش‌شدنی نیست.

وی با بیان اینکه اگر شهدای انقلاب اسلامی نبودند امروز ایران صاحب این عزت و اقتدار در جهان نبود، اظهار کرد: شهدا مسیر پیروزی انقلاب را هموار کردند و سبک زندگی و تقابل شهدا با استکبارجهانی و جان نثاری آن‌ها برای ملت ایران بهترین الگوست.

مدیر شعب بانک سپه منطقه البرز خاطر نشان کرد : قطعا حضور اینچنینی مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب برای خادمان مردم و کارگزاران نظام، انگیزه‌بخش بوده و باعث خواهد شد با توانی مضاعف درصدد جبران این همراهی و حمایت بوده و شرمنده شهدا و خانوئاده های آنان نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =