خوراک دام و طیور

باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افتتاح یک طرح صنعتی در شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: این کارخانه به تولید خوراک دام و طیور خواهد پرداخت.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، محمدرضا باقری، ضمن بیان اینکه شرکت تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید، تاکید کرد: ۳۴ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این واحد صنعتی و تولیدی که در شهرک صنعتی سمنان استقرار دارد، هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه خوراک دام و طیور در زمینی به مساحت حدود سه هزار مترمربع احداث شده است، افزود: این طرح یک هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت تولیدی این کارخانه سالانه ۲۰ هزار تن مکمل خوراک دام است، تاکید کرد: این کارخانه همچنین می تواند سالانه ۱۰ هزار تن مکمل خوراک طیور تولید کند.

باقری با بیان اینکه راه اندازی این مجموعه برای ۱۸ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است، گفت: ۴۶۴ واحد تولیدی در مجموع در شهرک صنعتی سمنان وجود دارد که برای ۱۳ هزار و ۴۵۰ نفر شغل ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی سمنان دارای دو هزار و ۳۶ هکتار مساحت است، تاکید کرد: ۹۵۲ هکتار از این میزان زمین صنعتی و یک هزار و ۶۷۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =