کد خبر: 39269
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
کشاورزی

پرداخت تسهیلات خرد به منظور حمایت از تولید و بهبود معیشت کشاورزان و روستاییان جزو رویکردهای محوری و در دستور کار بانک کشاورزی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، وهب متقی نیا رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی این بانک در حمایت از فعالان بخش کشاورزی، گفت: حمایت از کسب و کارهای خرد و کمک به بهبود معیشت کشاورزان آسیب پذیر و روستاییان که قشر مولد جامعه هستند و حاصل دسترنج شان بر سفره‌های ما است بسیار ضروری و با اهمیت است.

اهمیت تسهیلات خرد برای حمایت از کشاورزان و روستاییانوی ادامه داد: به همین منظور پرداخت تسهیلات خرد در بانک کشاورزی با هدف گذاری دقیق‌تر و برنامه ریزی بهتر، جزو رویکردهای محوری است و در دستور کار قرار دارد.

متقی نیا اضافه کرد: این بانک سعی دارد با پرداخت تسهیلات به هنگام، تضامین سهل و آسان نظارت موثر به وظیفه ذاتی و ماموریت خود در حمایت از کشاورزان و روستاییان عمل کند.

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی سپس به از پرداخت تسیهلات زیر ۲۰۰ میلیون توامن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اقدان در راستای کاهش مراجعات حضوری به بانک‌ها و سرعت و سهولت بیشتر در ارائه خدمات اعتباری به مشتریان انجام می‌شود.

متقی نیا اظهار داشت: اگر چه افزایش نرخ بهره تسهیلات بانکی راهکاری در اقتصاد تورمی است، اما این موضوع در بخش کشاورزی که نقش کلیدی در تامین امنیت غذایی کشور دارد نگرش متفاوتی می‌طلبد تا تولیدکننده متضرر نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =