کد خبر: 39239
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: دستاوردهای ایران در دوران انقلاب، با قبل از آن قابل مقایسه نیست به نوعی که در حوزه شاخص‌های روستایی جزو ۲۰ کشور برتر جهان هستیم.

به گزارش روستانیوز، سید امیرحسین مدنی بعد از ظهر جمعه در مراسم یادواره سرداران شهید در دهستان برزاوند اردستان، اظهار داشت: امروزه رهبر انقلاب در سراسر کشور فرمان جهاد تبیین را صادر کرده‌اند و در سخنان خود در این مدت اخیر بر کلمه پیشرفت تاکید داشتند.

وی افزود: دستاوردهای ایران در دوران انقلاب اسلامی با قبل از آن قابل مقایسه نیست؛ اکنون در حوزه راه‌های روستایی حدود ۱۵۰ هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد در حالی که قبل انقلاب این آمار زیر ۱۰ درصد بوده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی در حوزه‌های گاز، مخابرات و حوزه‌های مختلف، اتفاق‌های بزرگی به برکت مجاهدت‌های افراد در جهاد سازندگی و مناطق محروم رخ داده است و ما اکنون جزو ۲۰ کشوری هستیم که در حوزه شاخص‌های روستایی برتر هستیم.

مدنی بیان کرد: اولویت برنامه‌های کاری رئیس جمهور درباره رسیدگی به روستاها و اقتصاد آنهاست در حالی که در دوران قبل انقلاب این گونه نبوده و به روستاها توجهی نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با ایجاد نهضت جهاد سازندگی، مردم را به ایستادن برای سازندگی فرا خواند.، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با ایجاد این نهضت بسیاری از مشکلات را حل کرد که آمارهای بسیاری در این ارتباط وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =