محمدی

معاون توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از اشتغال بیش از ۴ هزارو ۵۶۴ نفر در پروژه های قابل افتتاح حوزه نظام‌های بهره برداری در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محمدی معاون توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری، گفت: با همت شرکت‌های تعاونی تولید روستایی، سهامی زراعی و کشت و صنعت های تحت حمایت و نظارت سازمان، علی رغم محدودیت‌های مالی و اعتباری موجود پیش از ۱۸ پروژه بخش تخصصی کشاورزی در حوزه نظام‌های بهره برداری در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.
معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام بهره‌برداری ادامه داد: خوشبختانه پروژهای عمرانی و زیرساختی در استان‌های اصفهان، آذربایجان‌غربی، خراسان‌جنوبی، کرمان، مرکزی، فارس و گلستان با استفاده از اعتبارات منابع داخلی، بلاعوض و تسهیلات‌بانکی به ترتیب به مبالغ ۲۱۱۸۰۰ ,۱۷۷۵۱۰۰ ، ۷۴۴۶۵میلیون ریال پروژه های زیزبنای احداث و به مرحله‌ افتتاح رسیده است.
وی افزود: این پروژه ها که در زمینه توسعه سالن های گاوداری، استخر ذخیره آب، انبار، دفتر کارو هانگارد، صنایع شیمیایی، آبیاری تحت فشار و تجهیزات کشاورزی طراحی و اجرا شده است.
محمدی تصریح کرد: مطمئنأ با تامین اعتبارات لازم و رفع موانع پیش رو انشاالله تا پایان سال جاری نیز تعداد بیشتری به این پروژه‌ها افزوده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =