سبزی

مسئول بنیاد تحول اجتماعی استان کردستان اذعان داشت: اهتمام دولت به مشارکت مردم در راستای پیشگیری و مقابله با مواد یک اقدام مهم و ارزشمند است که باید در اولویت برنامه های مسئولان مرتبط با این موضوع باشد.

به گزارش روستانیوز، پیمان سبزی در حاشیه برگزاری رویداد ناجی که با حضور مسئول بنیاد تحول اجتماعی استان، مسئول راهبردی بنیاد تحول اجتماعی کشور، جانشین دبیر شورای هماهنگی استان کردستان، اساتید دانشگاه، فعالین اجتماعی حوزه مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شداظهار کرد:تجربه ثابت کرده مشارکت و به میدان امدن مردم جهت اجرای یک طرح یا برنامه بلند مدت نتایج بسیار خوب و مطلوبی به ثبت رسیده است.
وی افزود : رویکرد ها باید تغییر کند چراکه تاکنون آنچه انتظار می رفت تحقق نیافته ابتدا با آسیب شناسی، موانع و مشکلات این حوزه را رصد و سپس با ارائه طرح و یک برنامه هدفمند اجرای آن را به تشکلات فعال مردمی، ngo ها و سازمان‌های مردم نهاد واگذار کرد.
مسئول بنیاد تحول اجتماعی استان کردستان گفت: با وجود اینکه اموزش با عنوان یک اولویت از اهمیت ویژه ایی برخوردار است متاسفانه آنچه که انتظار می رود محقق نشده بر این اساس آموزش به عنوان یک مبنا در اولویت برنامه های بنیاد تحول اجتماعی استان قرار دارد.
وی تاکید کرد: آموزش و ارتقای سطح آگاهی عموم مردم به ویژه نسل جوان می‌تواند از بروز اعتیاد پیشگیری نماید.
سبزی با اعلام دعوت از فعالین حوزه اعتیاد در راستای بهرمندی از تجارب و فعالیت های آنها اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های انسانی توانمندو دارای تجارب فعالیت در حوزه اعتیاد، می تواند مارا به افق موفقیت در پیشگیری و مقابله با مواد مخدر نزدیک نماید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد :چنانچه مردم و دستگاه های دولتی مرتبط با حوزه اعتیادبا هم افزایی و همکاری بیشتر در این حوزه ها فعالیت نمایند بدون شک نتایج بسیار خوبی بدست خواهد آمدو از طرفی می توان با افزایش آگاهی و جنبش هم افزایی و ایجاد گفتمان مسلط موانع و مشکلات پیشگیری و مقابله با مواد مخدر را مرتفع ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =