موسسه خیریه مهر سهیلا

مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا با حضور جمع کثیری از حامیان صنعتی و نیکوکاران در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در دو بخش جمع آوری کمک هزینه درمان درمانجویان مبتلا به سرطان و پژوهش و تحقیقات در حوزه سرطان برگزار شد.

به گزارش روستانیوز، مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همیشگی حامیان صنعتی و نیکوکاران با تشریح فعالیت موسسه در سنوات گذشته گفت:موسسه خیریه مهر سهیلا امروز وارد دهه دوم فعالیت خود شده است و بسیار خرسندیم که توانستیم دوباره دور هم جمع شویم و با عشق، به بیماران مبتلا به سرطان کمک کنیم.
ناصر امینی با اشاره به اینکه زمانی که فرد بیمار می شود علاوه بر بیماری بسیاری از مشکلات گریبان گیر فرد بیمار خواهد شد که او را از درمان بیماری خود غافل می نماید،افزود: طبق استاندارد سازمان بهداشت جهانی، فرد، نیازمند تامین 7 بعد سلامت انسانی است، نیاز جسمانی، روانی، شغلی، فرهنگی، اجتماعی، عاطفی و معنوی از ابعاد سلامتی انسانی به شمار می آید و نادیده گرفتن و یا کم توجهی در هر یک از این ابعاد سلامتی می تواند چرخه معیوبی در نیاز های انسان ایجاد نماید که این چرخ هیچ گاه نمی چرخد.
وی خاطرنشان کرد:امروز موسسه در سن 10 سالگی به درجه ای از رشد و بالندگی و آگاهی رسیده است که اعتقاد داریم بیمار مبتلا به سرطان علاوه بر کمک هزینه درمان نیازمند کمک های همه جانبه برای بهبود شرایط زیستی است و این امر ممکن نخواهد شد مگر آنکه با کمک حامیان بتوانیم به همه امور یک فرد بیمار توجه و کمک نمایم و خدا را شاکریم که موسسه در این راه قدم برداشته است.
یک عضو دیگر هیات مدیره موسسه خیریه مهر سهیلا نیز در این مراسم گفت:تحقیقات لازمه پیشگیری و درمان بیماری سرطان است. بسیاری از سرطان ها تشخیص قطعی ندارند اما درمقابل بسیاری از سرطان ها قابل پیشگیری است. دکتر رضا نکوئیان با اشاره به اینکه روش های خاصی برای تشخیص سرطان وجود دارد اما برای این که بهتر بتوانیم سرطان شخص را تشخیص دهیم و با داروهای خاص و مختص همان فرد به درمان قطعی برسیم و بیمار را درمان نمائیم لازم است ژن های هر شخصی را بطور خاص مورد بررسی قرار دهیم،افزود: در موسسه خیریه مهر سهیلا در مسیر حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با کمک شما حامیان عزیز توانستیم آزمایشگاه تحقیقاتی مولکولی و ژنتیک ژنتیک سرطان را راه اندازی نمائیم.
این متخصص ژنتیک سرطان گفت: بسیار خوشحال کننده است که به بیمار بگوییم صد در صد بیماریش قابل درمان است و شرط این خبر خوب پیشگیری و اقدام به موقع است چرا که تشخیص زود هنگام در سرطان می تواند به درمان قطعی منتهی شود . وی با اشاره به سرطان های نو ظهور در آینده و شرایط سخت بیماران گفت: متاسفانه ما در آینده با سرطان های نوظهوری در دنیا روبرو خواهیم بود و اگر بخواهیم در حوزه درمان پیشرفت نمائیم باید در حوزه تحقیقات سرطان نیز پیشرو باشیم.
نکوئیان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم با کمک شما همراهان همیشگی توانستیم آزمایشگاه تحقیقات مولکولی و ژنتیک سرطان این مرکز را راه اندازی نمائیم. اما امروز مسئولیت ما بیشتر شده است تا بتوانیم در حوزه تحقیقات مولکولی و ژنتیک فعالیت نمائیم.البته تحقیقات هزینه دارد و مهر سهیلا می خواهد در این حوزه تحقیقاتی گام بردارد و بی شک کمک و همراهی همیشگی شما می تواند ما را در این مسیر یاری نماید.
برگزاری مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا برای کمک به بیماران سرطانی
برگزاری مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا برای کمک به بیماران سرطانی
برگزاری مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا برای کمک به بیماران سرطانی
برگزاری مراسم گلریزان موسسه خیریه مهر سهیلا برای کمک به بیماران سرطانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =