فرخ نژاد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: ۱۱۷ طرح تولیدی، کشاورزی و دام و طیور با مشارکت بانک کشاورزی در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از بانک کشاورزی، فرشید فرخ‌نژاد در بازدید از یک واحد بزرگ دامپروری و تولید شیر در حومه تهران، با اشاره به نقش و اهمیت صنعت دامپروری در تأمین امنیت غذایی کشور گفت: بدون تردید ارتقای این صنعت علاوه بر افزایش میزان تولید، در ایجاد اشتغال پایدار نیز اثرگذار است.

وی افزود: حمایت از صنعت دام و طیور یکی از اولویت‌های بانک کشاورزی است و با استفاده از تسهیلات پرداختی این بانک، واحدهای متعددی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است.

فرخ‌نژاد خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر نیز ۱۱۷ طرح تولیدی کشاورزی، دام و طیور و ... با حمایت و تسهیلات بانک کشاورزی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعال در حوزه دام و طیور به ویژه در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها گفت: در سال جاری و تا دهم بهمن ماه، حدود ۱۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعداد ۱۰۳ هزار فقره پرداخت شده است و ۶۷ هزار میلیارد ریال دیگر نیز به تعداد ۵۸ هزار فقره در مرحله تکمیل پرونده متقاضیان در شعب بانک قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت رفع موانع و مشکلات فعالان حوزه دام به ویژه در زمینه تأمین سرمایه در گردش این واحدها، هماهنگی لازم و مستمر بین بانک و وزارت جهادکشاورزی وجود دارد و دامداران معرفی شده از سوی سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، در صورت تکمیل مدارک از این تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره‌مند خواهند شد.

براساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه دهم بهمن ماه ضمن بازدید از مجتمع دامپروری «لبن» در استان تهران، با مدیران این مجتمع پیرامون راهکارهای عملیاتی رفع موانع بانکی موجود به ویژه تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز این واحد گفت و گو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =