کد خبر: 39060
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
آسفالت

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز از اجرای طرح روکش آسفالت محور روستایی سیرا- کلها- کلوان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح راه ارتباطی ۱۰ روستای محور کرج- چالوس آسفالت شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، ملک‌حسین سیاهپور از اجرای طرح روکش آسفالت محور روستایی سیرا- کلها- کلوان خبر داد و گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به این که این طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شد، افزود: با اجرای این طرح راه ارتباطی ۱۰ روستای محور کرج- چالوس آسفالت شد.

این مسئول در ادامه با بیان این که در حال حاضر ۹۵ درصد از راه‌های روستایی البرز آسفالت شده‌اند، افزود: از مجموع ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۴۸ روستا دارای راه آسفالته هستند.

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز در پایان با اشاره به این که منبع تأمین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه راه‌های روستایی از محل منابع اعتبارات استانی است، یادآور شد: امسال ۱۷ طرح راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان در استان اجرایی شد.

لازم به ذکر است طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر و طول راه‌های روستایی البرز تقریباً دو برابر این رقم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =