کد خبر: 39056
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
دهستان اشکور رامسر

دهستان اشکور رامسر با جاذبه منحصر به فرد و بافت کامل سنتی به مقصد بوم‌گردی تبدیل می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ریس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی اولویت اول مدیریت گردشگری شهرستان نمونه گردشگری رامسر است.

نادر سحرخیز ادامه داد: به‌زود دهستان اشکور رامسر به دلیل جاذبه‌های منحربه فرد و بافت بکر و دست نخورده به مقصد بوم‌گردی این شهرستان تبدیل می‌شود.

او افزود: فعالیت‌های گردشگری با کمک دستگاه‌های حمایتی و شوراهای روستا در سال ١٤٠١ در حوزه بوم‌گردی بسیار مطلوب و تاثیر گذار بوده به صورتی که تنها در دهستان جنت‌رودبار رامسر موفق به معرفی ٣٠ واحد مسکونی که قابلیت تبدیل به واحدهای بوم‌گردی دارند شده است.

سحرخیز گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی اول از همه به نفع کل شهرستان و استان است و سبب می‌شود بافت روستاها مورد خدشه قرار نکیرد و این موضوع به عینه دیده می‌شود.

ریس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر افزود: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دهستان اشکور با کمک شوراهای دهستان اشکور در دستور کار جدی این اداره است و به‌زودی کلاس‌های توجیهی در این خصوص در اشکور برگذار می‌شود و با کمک مدیران روستا امیدوار هستیم در سال پیش‌رو به نتایج مورد نظر دست یابیم و مناطق بکر اشکور را به همگان معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =