کد خبر: 39055
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
نانوا

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۸۳۵ تن آرد خام خانه‌پز در سطح ۱۲۰ روستای استان با جمعیت حدود ۲ هزار و ۸۷۰ نفر توزیع شد.

به گزارش روستانیوز، ولی الله زمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان آرد خام خانه‌پز در دی ماه سال جاری میان تمام روستاهای فاقد واحد نانوایی استان، طبق لیست ثبت نامی توزیع شد.

وی اظهار کرد: تامین و توزیع آرد در روزهای برفی به صورت مستمر انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های ارتباطی شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ برای برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان جهت تحویل به موقع آرد خانه‌پز به روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای کوهستانی و سخت گذر اقدام شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: آرد خانه پز روستایی با تهیه لیست جمعیت از طریق نماینده روستا، دهیاری، شورای اسلامی روستا و خانه بهداشت و با تایید جهاد کشاورزی، بخشداری و فرمانداری توزیع می‌شود.

استان زنجان دارای حدود یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی فعال شامل لواش، بربری، سنگک و تافتون و ۶ کارخانه آردسازی و هشت سیلوی خصوصی و دولتی دارد که هر یک از این کارخانه ها و سیلوها نیز مجهز به آزمایشگاه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =